niedziela, 19 stycznia 2020

Kraków


W dzień Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wybrałam się razem z koleżanką do Krakowa. Głównym celem był koncert naszego ulubionego zespołu, którym jest Nocny Kochanek. Dzięki temu, że zatrzymałyśmy się w hostelu, miałyśmy możliwość zwiedzenia miasta.
Przedstawię Wam kilka miejsc, w których według nas warto się na chwilę zatrzymać. 


Czysto, tanio i przyjemnie a obok przystanek tramwajowy...Czego chcieć więcej? 
Z całego serduszka polecam ten hostel i oczywiście jak będę w Krakowie to z pewnością skorzystam z oferty tego hostelu.

Ciuciu Cukier Artist [KLIK]

Urocza mała Fabryka Cukierków, w której wszystkie lizaki i cukierki produkowane są ręcznie. 

Idąc tropem słodyczy polecam wybrać się do Pijalni Czekolady Wedel [KLIK] oraz Pijalni Czekolady Karmello [KLIK]
Ktoś, kto jest takim Czekoladoholikiem jak ja z pewnością polubi te dwa miejsca.


Przepyszne kanapki, idealne na śniadanie znajdziecie w Piekarni i Cukierni Buczek [KLIK]


Miejsce z ciekawym i niepowtarzalnym klimatem oraz pyszną kawą i ciekawą ofertą drinków to zdecydowanie Antycafe Klubokawiarnia Bez Widoków [KLIK]


Miejsce, w którym można zrobić mnóstwo ciekawych zdjęć to Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK [KLIK]


Jeśli chcecie mieć niepowtarzalne zdjęcia, to zajrzyjcie do Galerii Krakowskiej i skorzystajcie z Selfie Photo Boxa!


Będąc w Krakowie koniecznie spróbujcie tradycyjnych Obwarzanków Krakowskich!
 Oczywiście odwiedziłyśmy więcej miejsc, ale te uznałam za godne polecenia.
Jakie macie plany na ferie? A może już z nich korzystacie? Dajcie znać w komentarzu!









15 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kraków, fajne fotki ♥
    Buziaki,
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W Krakowie bardzo często byłam, bo nie ukrywam, że mam do tego miasta niedaleko
    chociaż wiele miejsc już tam widziałam to w tym muzeum jeszcze nie byłam :/
    Super zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie odwiedzałam Krakowa, muszę to koniecznie zmienić, bo lubię to miasto. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków to niezwykle klimatyczne miejsce, zdecydowanie lubię je odwiedzać! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie było mnie w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ferii nie mam , bo chodze do szkoly wyzszej :D i w Szwecji - gdzie mieszkam - ferie sa w innych dniach.
    Krakow to piekne miasto, bylam tam w zeszlym roku w lato, i na wycieczce w podstawowce :D I mam nadzieje ze jeszcze nieraz tam pojadę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestawienie, muszę znowu odświeżyć sobie to miasto i wybrać się tam w najbliższym czasie ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś i ja wybiorę się do Krakowa. Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasze miasto! Dlatego zapach obwarzanków już trochę odstrasza! 😂 ale szacunek za nocnego kochanka💪 I cóż, zapraszamy ponownie 💪

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi ochotę na powrót do Krakowa ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Do muzeum z chęcią bym zajrzała, ale do Krakowa najchętniej pojechałabym latem, za dużo razy widziałam go w zimowej wersji hah :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to jednak jesteś Wariat, ale bądź co bądź, za to Cię lubię! ;) a tak w ogóle, to sama chętnie wybrałabym się do tego muzeum..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio w Krakowie byłam x lat temu ale bardzo dobrze wspominam to miasto. Jest przepiękna i jest tam co zwiedzać ;)

    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń