wtorek, 17 lipca 2018

Zdrowsze i gęstsze włosy?- Dermena

Odkąd pamiętam zawsze moje włosy były bardzo cieniutkie i rzadkie z tendencją do przetłuszczania się. Dodatkowo czesząc je, za każdym razem wypadała mi garść włosów!  Próbowałam różnych szamponów, preparatów ale i to nie pomogło. 

Około dwa miesiące temu poznałam markę Dermena i przetestowałam szampon do pielęgnacji właśnie tego typu włosów. Szczerze mówiąc, miałam wątpliwości, że cokolwiek poradzi sobie z moimi włosami jednak ten produkt spisał się dosyć dobrze. 

Wskazania:
-nadmiernie wypadające i osłabione włosy
-łagodzenie podrażnień skóry głowy, również ze współistniejącym przetłuszczaniem się 
-produkt polecany również po zakończeniu chemioterapii

Działanie: 
-hamuje wypadanie włosów ♥♥
-stymuluje odrastanie włosów ♥♥
-wzmacnia włosy ♥♥
-zmniejsza przetłuszczanie się włosów 
-dokładnie myje skórę głowy i znakomicie pielęgnuje włosy ♥♥
-nie obciąża włosów ♥♥

(serduszka oznaczają moje zadowolenie z danego działania)

Ten szampon zawiera molekułę Regen 7 (chlorek 1-metylonikotynamidu) - substancję pochodzenia witaminowego.
Molekuła ta poprawia mikrokrążenie skóry głowy, co daje efekt wzmocnienia i odżywienia mieszek włosowych. 
W buteleczce znajduje się 200 ml szamponu, który (nadal nie wiem jakim cudem) wystarczył mi na miesiąc przy codziennej pielęgnacji. Produkt dosyć dobrze się pieni więc nie trzeba nakładać go nie wiadomo ile. Ma lekko ziołowy zapach, który nawet mi się podoba.  Efekty stosowania tego szamponu były widoczne po ok 3 tygodniach. Włosy były w dużo lepszym stanie niż wcześniej. Jedynym efektem ubocznym u mnie było wystąpienie łupieżu po odstawieniu tego produktu, który nieznacznie obniżył moją ocenę.
Dziękuję Dermena [klik] za możliwość przetestowania produktu.

Cena: ok 20 zł
Ocena: 8/10





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz