wtorek, 3 kwietnia 2018

Poznań

Witam, witam!
Ostatnio zrobiłam sobie małą wycieczkę do Poznania ze względu na targi  LOOK i beautyVISION oraz Blog Beauty Day (pewnie o tym już wiecie).
Do Poznania pojechałam z Grześkiem i Paulą, tak żebym się sama nie zgubiła. Do miasta docelowego jechaliśmy pociągiem i wracaliśmy tak samo. Droga była bardzo długa i męcząca, ale było warto.
Zwiedziliśmy Stary Rynek, na którym było bardzo pusto ze względu na wczesną porę. O 6 rano kręciliśmy się po mieście, szukając ciekawych atrakcji turystycznych. Niestety większość obiektów było zamknięte o tej porze. Później poszliśmy na INEA Stadion.Ot, tak aby zobaczyć go z bliska.
 Po małym odpoczynku na trybunach stadionu udaliśmy się na targi Poznańskie a ja dołączyłam do innych blogerek na Blog Beauty Day. (Relację z tego spotkania możecie zobaczyć TUTAJ).
Po spotkaniu, razem z moimi towarzyszami podczas podróży poszliśmy coś zjeść (Niestety nie pamiętam nazwy restauracji ale jedzenie serwowali przepyszne). Między czasie staliśmy się świadkami wypadku samochodowego, a nawet dwóch... Chyba przynieśliśmy pecha w Poznaniu (Wybaczcie).  Po tych wydarzeniach pospacerowaliśmy po mieście po czym udaliśmy się do Pijalni Czekolady Wedla.
Kto był, ten wie jakie to jest pyszne a kogo tam nie było niech jak najszybciej się uda. Pijalnie Czekolady Wedel w innych miastach w Polsce znajdziecie klikając tutaj.
Do powrotnego pociągu mieliśmy bardzo dużo czasu, więc poszliśmy do Kolejkolandu, gdzie obejrzeliśmy makiety kolei.
Niestety nie udało nam się zwiedzić więcej ale i tak jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu.